شجاعی: تیم ملی باید نتیجه آبرومندانه ای در جام جهانی بگیرد

شجاعی: تیم ملی باید نتیجه آبرومندانه ای در جام جهانی بگیرد

خبرگزاری بسیج: مهاجم تیم ملی درخصوص اردوی اتریش و دو دیدار دوستانه پیش رو توضیحاتی داد.
به گزارش خبرگزاري بسيج و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، شجاعی درباره بازیهای تیمش در فصل گذشته گفت: سال خوبی بود و از اول لیگ  هم خوب شروع شد، ولی در کل نسبت به سال گذشته که مصدومیت طولانی مدتی داشتم بهتر بودیم. 
 
وی در ادامه  درباره روند آماده سازی در اردو گفت: من تازه به این اردو رسیده ام ولی تمرینات خوبی در حال انجام است. بازیکنان با جدیت کامل این تمرینات را پیگیری می کنند و ملی پوشان با همه انگیزه و تلاش تمرین می کنند.
 
بازیکن تیم ملی درباره بازی دوستانه برابر مونته نگرو و آنگولا گفت: تیم های مونته نگرو و آنگولا تیم های هستند که  برای شبیه سازی بازی با نیجریع در نظر گرفته شده اند. این دو دیدار می تواند نشان دهد که ما در چه حدی هستیم و به طور جدی محک می خوریم. به نظر من هر دو تیم خوبی هستند ولی فکر می کنم اگر زمان بیشتری داشتیم و  بازیهای تدارکاتی بیشتری برگزار می شد، برای آماده سازی تیم و بازیکنان بهتر بود.
 
مهاجم تیم ملی در پایان درباره حمایت رسانه ها از تیم ملی گفت: رسانه ها تا الان به خوبی از تیم ملی ایران حمایت کردند و ما این انتظار را داریم که همچنان این حمایت ادامه داشته باشد. نمی توانم پیش بینی  کنم که ما به مرحله بعد صعود می کنیم یا خیر اما تمام سعی و تلاش مان را می کنیم که نتیجه آبرومندانه ای برای تیم ملی ایران کسب کنیم.